Hoofdpijn

Hoofdpijn: ik denk dat iedereen dit fenomeen wel een keer heeft meegemaakt. Als dat niet zo is ben je echt een “gezegend” mens. Hoofdpijn kan je op vele verschillende manieren ervaren. Dat geeft meteen een mooi bruggetje naar het behandelen van hoofdpijn. De ervaring van de pijn, stekend, zeurend, kloppend etc geeft mij al een idee van de aanpak. Daarnaast is het nodig om te ontdekken of de pijn verbetert of verslechtert met lichte inspanning. Bijvoorbeeld: de zeurende hoofdpijn is na een potje tennis over of verergert juist tijdens de tennis. Deze informatie vertelt mij nog meer wat er speelt en hoe ik dat met Shiatsu massage of Acupunctuur kan behandelen. 

Iedere klacht is verschillend, ook al lijkt het door het algemene begrip “hoofdpijn” hetzelfde. Net zoals ieder persoon anders is en er op een andere manier mee omgaat. 
Graag laat ik je ervaren wat Shiatsu en Acupunctuur voor jou kunnen betekenen bij Hoofdpijn. Wil je meer weten, bel of mail en maak een afspraak om een behandeling mee te maken.